Kostokondrit-tietzes-syndrom

Haha j app!  Fick den diagnosen efter jag vaknade upp på natten och trodde jag fått en hjärtinfarkt.  Det gjorde så fruktansvärt jävla ont det värkte i hela bröstet ryggen och jag kunde knappt andas. Jag höll ut tills hälsocentralen öppnade,  gjorde ekg allt bra, träffade läkare som mest hade bråttom men skickade mig till sjukgymnasten,  han kollade på mig och gjorde lite efterforskning till dagen efter och vi kom då fram till att det var detta! Stämmer in på exakt allt. Så jag fick tabletter som tog bort nästan all smärta,  men det kommer ju och går hela tiden. För tillfället känns de som att de är på väg tillbaka mest vid rörelse. Så länge jag kan andas normalt är jag glad!  :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0