Vecka 27

Tiden rusar fram. Samtidigt som jag längtar sååå, så vill jag endå hinna njuta!  
Allt är relativt bra med mig, är glad att jag ska gå ner i tid igen för min rygg tar kol på mig. Det är värst när jag kommit hem och sätter mig eller lägger mig, och ska upp sen, lägger jag mig kommer jag seriöst inte upp. Tror det bara är Thuva som förstår hur ont det gör, hon blåser och klappar och försöker bära mig och säger, det e bla nu mamma <3 mitt älskade hjärta så himla omtänksam <3 
Förutom ryggen så rullar det på hur bra som helst :) 
Lite info om hur stor bebis är och såklart lite magbilder ;D stör ni er så sluta kolla. Lika på instagram.
 
Undrar hur stor jag kommer bli 🙈

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0