Varför tror folk att det är okej?

Varför tror så många runt omkring mig att det är OK att kommentera mitt utseende hur som?
Jag lovar att var och varannan vecka för jag höra hur blek jag är, om jag är sjuk och mår dåligt?
Eh nej, jag är svensk det finns typ ingen sol här och jag vill inte ligga i ett solarium och få hudcancer för att se brun och fin ut för eran skull.
Jag skulle aldrig någonsin säga så till någon annan..
Dessutom nu när jag är gravid får jag ofta höra, men gud nu har du gått upp några kilo va?! Och ååh va stor du kommer bli. Osv. Alltså seriöst det är inte  O k e j 
Bara för att man är gravid så säger man inte så. Ni skulle ju inte säga så om jag inte vore det eller hur? 
Snälla tänk till innan ni öppnar munnen det kan faktiskt såra.
Har du inget snällt att säga så, säg inget alls 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ta inte åt dig Carro, du är superfin och helt underbar som person!! :) Saknar dig!

2015-10-28 @ 20:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0