veckorna hittills

Har verkligen haft det ganska jobbigt från vecka 5-12 illamående konstant, värst på morgonen ett tag fick Dennis ge mig banan, eller mackor på sängen för jag tog mig inte upp utan att kräkas. Så måste små äta heeela tiden.
Men har trots det bara gått upp 1kg med Thuva hade jag gått upp närmre 5 vid det här laget.
 
Sen att man måste kissa var femte minut och 2/3 gånger på nätterna kan jag väl leva med ;)
 
Har även börjar få sjukt ont i svanken kan inte ligga på rygg känns som det delar sig och skaver där bak :/ men det är ju lika som sist..
 
Måste även tacka SÅ mycket för alla grattis på instagram, kändes roligare att berätta där än Facebook för då kan ju typ alla se det?  På insta kan jag välja vilka som får se.
 
Nu får vi ju hoppas att allt går som det ska men om inte så har jag ju en massa stöd iallafall <3 
Du kommer bli världens bästa storasyster älskade unge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0