Julafton

Eftersom jag inte har nåt bättre för mig medans smulan sover kan jag väl berätta om våran jul. Herregud vad bortskämda vi är. Och oändligt tacksamma för allt vi fått och till er som ville spendera julen med oss. Försökte skämma bort alla nära och kära så gott vi kunde för det ä r ni värda!
Thuva fick hur m y c k e t som helst
Kläder, kuddar,bäddset,saccosäck,böcker,dockor,bilar,parkeringshus,fyrhjuling,lego,doktorset,dockstol, traktor och säkert massa mer gick in på hennes rum och tog någon snabb bild på det som lättillgängligt :)
Kanske tar fler bilder sen när jag gick har tid :) även jag blev bortskämd på min födelsedag å allt. Tack alla <3
 
Nyår har vi även hunnit med och jag ska från,och med nu aldrig mera dricka alkohol. Fy vad tråkigt det ä r hade  hellre legat hemma med min tös och snussa på henne <3
 
Hoppas ni hade ett fantastiskt nyår och god fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0