don't worry

Måste bara skriva av mig liite. Idag är det 18 dk till BF alltså max 1 månad till bebis är här. Jag hoppas såklart på före då jag har haft 3 tecken på att den börjar närma sig.
 
Jag har så ont i magen av tanken att Dennis åker och jobbar 35 mil bort på söndag. Jag blir själv med Thuva igen 4dagar. Sen är han hemma 3 och åker igen. Så chansen finns ju verkligen att det startar när han är borta.
Med tanke på mina förvärkar är jag rädd att de ska gå fort. Jag ska få iväg Thuva och få hit skjuss och himna till bb 1,5h bort. Jag får upp alla hemska scenarion i huvudet. 
Förhoppningsvis går ju allt bra oavsett. Men det bästa vore ju helt klart om bebis vill va schysst och komma när pappsen är hemma :)
Det märks väl. Börjar redan nu tippa på tå. Är såå redo på att snusa bebis! Komsikomsi lilla vän.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0