love life lalala

God kväll! Snart idol men ligger för tillfället med Thuva i sängen. Hon sover.
Idag var hon på dagis mellan 9-14 jag vänta å vänta å sov fy vad tråkigt det är utan min sessa.
Kl 1355 var ja på plats sen hämta vid Amanda och åkte tilk badet i alfta och hade skojj! Efter de kalas och tårta.
Och i morgon sla vi på buspalatset.
 
I morse var jag även och skrev på anställningsavtal!!! Jag har ett jobb! Är så lycklig. 68,78% till att börja med. Men de lär bli mer men tycker de är lagom nu i början med thuva på dagis å grejer. 
Jag tror som jag alltid sagt man får jobb och man vilö ha ett och kämpar för det! Räknade till att jag sökt 18 jobb på 2v så 👍 
 
Aja nu ska jag bära över fialuttan och gå ner en sväng.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0