Några rader

Tänkte bara visa att jag lever! och att livet som mamma till Thuva flyter på hur bra som helst!
Vi har våra rutiner och vi hittar på saker då och då, jag försöker också hålla träningen igång.
 
Just nu ligger stumpiluran och sover på förmiddagen sov vi nästan 3h (!!) så himla skönt så tyckte inte att jag behövde sova nåt mera men kanske att jag går och lägger mig när jag fört över bilder klart till datorn.

Just det igår bokade vi hotell i stockholm! Kista blev det 8minuters promenad till t-banan känns skönare att vara en liiten bit utanför "smeten". Dennis ska ju hoppa fallskräm den 31 maj så efter det åker vi till stockholm tar in på hotell och går på grönan om inte Thuva ska med då, då går vi på skansen eller nåt annat kul! Ser fram emot den helgen. Ska bli så roligt att göra nånting tillsammans. Har typ aldrig hänt? och sova på hotell! Har heller aldrig hänt mig, inte i Sverige iallafall.
 
 Eftersom jag endå plandrar på så kan jag väl lätta hjärtat med lite tyngder som jag inte försöker tänka på.
Men fan vad jag trodde att vissa skulle bry sig mer när Thuva kom, visa lite mer engagemang, försöka träffa henne osv? Men jag försöker också tänka att det inte är varken våran eller Thuvas förlust utan deras. Tänk sen när hon blir större och inte kommer känna igen dem eller komma ihåg vilka de är och inte vilja vara där.

Tack gud för dem som faktiskt bryr sig och försöker träffa henne så fort dem kan och som hon blir lika glad av att se som hon blir av att se mig och Dennis!! Att hon har fler i sitt liv som hon kommer ihåg och litar på. Tack för att ni finns i vårat liv och framför allt Thuvas, ni vet vilka ni är <3
 
Så jäkla tacksam, stolt och lycklig att hon har den pappan hon har världens bästa pappa till Thuva! Våran Dennis<3
Och att hon har en himla grym mamma med! ;) Du ska veta att vi gör allt för dig och för att du ska må bra <3 Vårat fina underbara fantastiska dotter. Man märker redan nu vilket stort hjärta du har <3
 
Mamma och Pappa älskar dig mest av allt i hela världen <3

Kommentarer
Postat av: farmor

Vet inte men antar att det är Dennis sida o framför allt mig det syftas på. Jag älskar både min son och mitt barnbarn o bryr mig o du vet att jag ofta gråtit för hur jag känt mig behandlad. Du åker till dina flera gånger i veckan. Hit har du varit 7 ggr på 10 mån. Jag får ta kontakt! O det har hänt ganska ofta att du inte svarar eller är hemma. Man MÅSTE ge lite oxå Carro. O dessutom är det SÄLLAN man har möjlighet att träffa er utan besök hos er. Juldagen satt vi här o väntade.. men ni kom inte.. ni var sjuk.. tur ni va frisk på julafton och annandagen när din familj var samlad. Låg nivå o ta diskussion här.

2014-05-05 @ 22:50:22
Postat av: farmor

Vet inte men antar att det är Dennis sida o framför allt mig det syftas på. Jag älskar både min son och mitt barnbarn o bryr mig o du vet att jag ofta gråtit för hur jag känt mig behandlad. Du åker till dina flera gånger i veckan. Hit har du varit 7 ggr på 10 mån. Jag får ta kontakt! O det har hänt ganska ofta att du inte svarar eller är hemma. Man MÅSTE ge lite oxå Carro. O dessutom är det SÄLLAN man har möjlighet att träffa er utan besök hos er. Juldagen satt vi här o väntade.. men ni kom inte.. ni var sjuk.. tur ni va frisk på julafton och annandagen när din familj var samlad. Låg nivå o ta diskussion här.

2014-05-05 @ 22:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0