Det Vackraste <3



 

Dom där ögonen <3  
 
 

Kommentarer
Postat av: farmor

Kan ärligt säga att jag är också besviken. Man dög visst bara. Graviditeten, studenten bl.a vart var alla underbara familjemedlemmar då?? Du blev mamma.. INTE en prinsessa. Vart tog den kloka o rara vägen. Du dissar ALLA runt dig. Men trots din varning att den som inte beter sig får inte träffa thuva tänker jag inte längre tiga i låta bli pissad på.

2014-05-06 @ 08:18:08
Postat av: farmor

Kan ärligt säga att jag är också besviken. Man dög visst bara. Graviditeten, studenten bl.a vart var alla underbara familjemedlemmar då?? Du blev mamma.. INTE en prinsessa. Vart tog den kloka o rara vägen. Du dissar ALLA runt dig. Men trots din varning att den som inte beter sig får inte träffa thuva tänker jag inte längre tiga i låta bli pissad på.

2014-05-06 @ 08:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0