25 Maj

Hallå! Alla haft en bra helg?
Det har vi har haft fullt upp och knappt varit hemma.
I fredags kom svärmor hit. Var här i nån timme och prata och busa med Thuva, hon la även Thuva så jag fick duscha ifred så jäkla skönt! =) Sen åkte jag och Thuva på bvc. 
Vi kl 16 åkte jag Dennis o Thuva till bnäs och handlade och vid 6 så kom Rose  & Putte och hämtade upp oss och vi åkte mot Gävle.
För gissa vad som väntade där. JO EN ALLDELES NYKLÄCKT TÖSABIT<3
Dennis syster fick barn på fredagmorgon! Så himlahimla söt.. Kommer INTE ihåg att Thuva varit sådär liten!<3
Var inte hemma försen 11 och Thuva höll sig vaken ända tills dess. 
 
Igår åkte vi på byn köpte shorts till Dennis. Sen hem till min mamma för att äta sen fick vi för oss att ta fram poolen så där blev vi kvar och dona ända till nästan kl11.
Sen hem duscha å sov.
 
Idag ska jag te bnäs med mamma o kolla på utemöbler och en fläkt. är typ 30 grader i vårat sovrum så..
 
Men haft en jättebra helg och GRATTIS ALLA mammor på eran dag!<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0