20 Maj

Hej!
Idag har inte jag och Thuva gjort mycket.. Varit på ica och storhandlat, sen på konsum en sväng och därimellan sovit och ätit. Duschade hann vi göra innan vi började med maten till pappa D kom hem. Blev lax ned persilje/vitlöks pasta med citron och dillsås AS gott rekommenderar som tusan.
 
Köp färdig citron och dillsås, blanda med mjölk
stek laxen och häll på såsen låt koka
koka färsk pastan och vips! Går på max 10 minuter!
 
Älskar att lära mig nya och ENKLA recept!
 
Nu sitter jag uppe och är lite små arg. Ska gå ner till dem andra två och fika daimtårta, är ju trots allt TIO månader sen prinssesan kom till världen! Det måste firas!<3
 
Tänkte skriva om hennes utveckling på fredag för då ska vi på bvc och får veta längd och vikt, är ju 2 månader sen sist=)
 
Bjuder på en bild på mig vecka 37, Saknar<3 Tänk att min tjej låg där inne? GALET 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0