Thuva Nova Lilja

Jag måste bara lätta på mitt hjärta som värker av kärlek för mitt älskade barn.
Jag tror verkligen att om man är mogen, så barn den absolut finaste gåvan i livet. Det bästa en människa kan få.

Sen du kom tills oss har du förändrat mitt liv. Innan du kom visste jag inte var riktigt glädje var. 
Du har gett mig så mycket på bara 7 månader. Du har gjort mig till en mycket bättre person. Att få vara din mamma är det bästa jag vet och mitt största mål i livet är att du ska vara lycklig. Är du lycklig så är jag, att se dig le gör att hela jag blir varm i kroppen. Att få dig att skratta och att du nästan alltid är glad får mig att känna att du trivs med oss att vi faktiskt är bra föräldrar.

Jag kan inte förstå att jag hade turen att just du kom till mig. Du är det absolut finaste jag vilat mina ögon på. Att varje dag få vakna upp bredvid dig är en gåva. En gåva som jag verkligen tänker ta vara på. Jag är så himla glad att jag fick dig som 19 år. Det betyder att jag får dela mitt liv med dig mycket längre och att jag får se dig växa tills du själv blir gammal. 

Om du någon gång läser det här så ska du veta att mamma älskar dig så fruktansvärt mycket. Du är det bästa mamma och pappa har! Jag hoppas du vet att du alltid kan komma till oss om det är någonting, och även om du kommer tycka att vi är dumma ibland så är det bara för att vi vill ditt absolut bästa. Du är det dyrbaraste vi har och vi ska göra vårt allra bästa för att ingenting ont nånsin ska få hända dig.

Tack för att du kom till oss, för att jag får tillbringa varenda dag tillsammans med dig!

DU är lycka för mig. DU är kärlek för mig.

Jag älskar dig min fina Thuva <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0