Igår/idag

Igår kom min lillesyster Amanda till oss kl 7 på morronen eftersom dem har lov. Så hängde vi till kl 15 då vi åkte på badhuset och mötte upp min lillasyster Lovisa så badade vi + Thuva =) Sen åkte Lovisa med hem till oss, käkade sen la vi oss typ, och jag har Lovisa har mest spelat kort idag, jag vann TIO gånger i rad mot henne på vänd tia hahaha! Hon vann ingen.
Sen när Dennis sluta åkte vi till min lillebror (där lovisa marcus å loisan oxå bor) och firade honom som fyller 18 idag! GRATTIS :) 
Innan vi for mot byn så hälsade vi på min pappa också och så var faster där! trött thuva men lite gos fick dem iallafall =)
Nu sitter jag och väntar på att D ska duscha klart så vi kan äta kvällsfika sen ska jag baske mig sova! Thuva sover redan hon =)
 
Ha en fin kväll :)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0