Den aboslut bästa helgen på länge

På fredagen så hängde jag och Thuva! Sen gjorde jag Dennis och Sebbe hemmagjorda hamburgare asmums!
Sen vid typ 1930 precis när Thuva skulle sova åkte jag på byn och var med Kristin och Jennifer till typ 11, as trevlans! Gled runt i passaten och snackade skit.

På lördagen klev jag och T upp 7 ( Eftersom Dennis hade LAN helg så sov han ) Så skjussa ja T till min mamma och så for jag och mina 4 syskon Marcus Lovisa Amanda och Alex mot Borlänge! För bad!
1030 var vi där, och badade till strax efter 13, då åkte vi på kupolen och käkade och kollade i affärer. Köpte bara en onepiece till T.
Det var en super rolig dag men mina älskade syskon! Det gör vi om =) Plus att badat var ju as kul! Mycket roligare än sandvikens äventyrsbad.
Väl hemma pussade jag ihjäl min lillfia så gick vi och la oss i tid :) jag var bra trött haha.

Söndagen så sov/gos/sov vi i sängen till 12, alla 3. Sen åkte jag och T till mamma och Peter och åt potatisgratäng och kött. Sen hem och jag busa med T till alla grabbar åkte hem, sista åkte 1920 typ =) Sen gick vi och la oss allihopa :)
 
En kanon helg! <3

Såhär ser man ut om man får tag på en sur godis (inte min klubba) haha. (IGGA MITT BULLFACE)

Tycker man ser (även om bilden på D inte är den finaste och bästa) så ser man endå att dem har lika ögonbryn
ögon och mun, ;) Mina fina <3
 
Thuvas nya dress! Köpte den på Cubus för 89:- ;) Ett kap!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0