7 Mars

Hejsan!
Idag så gick jag och T upp vid 7 och åt frukost! Sen la vi oss igen och sov till 10 tror jag hon var =)
Klev upp 1030 åt, åkte på byn och skjutsade min mormor, och sen gick jag ut och gick med Kristin och Bea (hennes hund)
 
Denna rutt blev det, fy tusan va svettig jag var, hade vinterjacka i 5+. Haha måste införskaffa en vindjacka.
Ignorera tiden, vi hade barnvagn och hund och stannade flera gånger =) så lite fortare gick det nog förhoppningsvis!
 
 
Jag i morse, tog hål i läppen igår, aså fyfan det gör nästan ondare än att föda barn!! vet inte riktigt om jag trivs ännu, känner mig lite barnslig typ som att jag går i sjuan. Haha hade ju där förut när jag gick i 9:an å typ 2 år tills jag svalde pluppen och inte hade nån annan och det vöxte igen men får väl se hur länge den blir kvar =) 
 
 
Ikväll ska vi bara mysa. Köpte hämtmat och spelat kort, i skrivandes stund så dusch/badar min älsklingar, och jag ska hoppa in efter dem. Sen blire väl lite bus innan lilla T ska sova =) undran sa flundran va ja ska hitt på, tippar på att D ska spela så =) 

All kärlek <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0