Jobbdag

Goder kväller
Har jobbat idag 830-15. Kom hem och slöade innan mina juveler + sebbe kom hem med GOMIDDA kebabrulle !
Gissa OM jag var hungrig käkade upp hela kebabrullen + en pizzabit av Dennis ... Fy mig. Mätt blev jag och gott vare iallafall! Synd att det satte sä på låren ba. Men de tar vi hand om en annan dag. 
 
Imorgon är det midsommar och vi har inga planer, är bjuden på mat hos mamma, och har nyckel till en stuga vid sjön om vi vill åka dit. Men känns endå bekvämast att vara hemma? sova i sin egen säng? duscha i sin egna dusch? osv. Så får de vad vi hittar på. Inte så att man MÅÅÅÅSTE göra nåt speciellt heller. Huvudsaken att vi är tillsammans <3
 
Hoppas ni haft en bra dag. Det har jag men nu är jag trött och tänker ladda för sängen, kanske det blir nåt avsnitt av oitnb först ba!;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0