fredag den trettonde

OKEEJ jag ska bli bättre på att blogga! På kvällarna har man ju egentligen tid men inte orken att knäppa på datan..
 
Just nu ligger lillfisen och sover i rummet bredvid och mannen är ute och klipper gräset medans jag sitter här. Han fick vabba idag då jag hade feber inatt/imorse är snorig, ont i halsen och hängig och Thuva har hosta och är snorig + lite feber. Hoppas vi blir frisk typ nyss!
 
Tiden springer på och nu har väl nästan alla fått sommarlov?! =)
Får se vad vi hittar på i sommar! Någonting ska vi iallafall göra med Thuva.
Sen fyller hon ju år om en månad och 1 vecka. Så presenter ska inhandlas! min stora tjej alltså <3
 
Nåja babbelbabbel ha en fin fredag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0