Tacksam

Låg och funderade bra länge inatt. På min förlossning och hur otroligt glad jag är över hur allt gick till.
4 dagar före BF vattnet gick, värkarna kom efter på, när jag kom in var jag öppen 5, badade öppen 7, och sen krysta på en halvtimme å pluppan kom. Nu har jag inte varit med om nåt annat men jag kan ändå inte tänka mig en bättre förlossning.
 
Tänk att gå över tiden, behöva sättas igång, ha värkar i flera dygn, akut kejsarsnitt, bli klippt, bebis behöva dras ut med sugklocka osv
Absolut att jag skulle klara detta om de så skulle hända men jag tror definitivt att det skulle vara jobbigare.. Cred till er mammor som varit med om nåt ovan.
 
 
Är bara så tacksam över hela min graviditet och min förlissning. Allt var vara så himla bra. För att inte tala lm vilken fantastisk tjej vi fick och hur hon förgyller våran vardag ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0