Mitt hår

Kämpar för kung och fosterland att få mitt hår 0% slitet, halvt omöjligt uppdrag men jag är iallfall på väg och jag försöker.

* Jag har inte färgat håret på TRE månader (REKORD) ska åtminstone hålla mig till sommaren! (förhoppningsvis längre)
* Jag tvättar det med schampo och balsam 2-3 gånger i veckan
* Använder inpackning 1 gång i veckan
* Plattat håret kanske 10 gånger på 3 månader
* Använder marrocan oil på topparna (stavning)
* Klipper mig var 6:e vecka
* Sovit ALLTID i fläta
* Låter håret självtorka

Det har blivit mycket tjockare och jobbar på längden eftersom jag klipper mig så ofta hinner det inte riktigt växa och bli längre men det behövs för mitt hår har varit en katastrof och är ganska skört av sig. 
MEN det blir bättre och bättre och jag är så stolt över mig själv som håller i detta!
Jag ska ha "långt hår" (åtminsone nedanför tuttarna är mitt mål) 
 
Fina färger ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0