work that body back

Har börjat powerwalka/springa nu. Även ska jag börja simma 1-2 gånger i veckan. Får se om jag köpet ett gymkort senare men vill inte göra för mycket så jag tappar lusten utan göra det jag gillar helt enkelt. Igår längtade jag hela dan tills Dennis skulle komma hem så jag kunde få gå ut å svettas i söndags var jag svin trött men gick ut endå. Visst de var bara 3km och igår 4,5 men de är bättre än inget och tar lagom tid. Sen när jag klarar dem utan problem så blir det längre / mer spring. Är taggad på att gå ner minst 3kg och få en fastare kropp. Mest låren jag är missnöjd med och magen såklart. Huvudsaken jag är nöjd med mig själv till sommaren :) lets do this
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0