drööömmer

Ååååhhh va ja längtar tills vi köper huuus!!! Jag vill helst bo i knåda i ett hus med bra planlösning helst enolansvilla då jag nog bara vill ha ett barn å annars känms de som att de blir för stort lääängtar till å få inreda precis som man vill och köpa nya möbler göra ett fint princess rum till skrutt och så ska de va ett stort garage till min älskade kille och en STOOOR toalett å tvättstuga!! Fram för allt längtar jag till att ha UTRYMME och kunna göra VAD jag vill (inrednigsmäsdigt, tapeter spikar osv.) Så fort jag är mamma ledig klart å får ett fast jobb så är de fritt fram å börja kika! Längar! Får dock tänka att jag är bara 19 jag hinner få mitt drömhem ellerbjag SKA hinna få det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0