7 veckor

 
 
 Idag blir min prinssesa 7 veckor! Hela sju veckor sen mitt liv började ett nytt kapitel och började på riktigt och jag låg i smärta och krystade ut en alldels perfekt liten tjej <3
 
Det har verkligen varit de bästa veckorna i mitt liv och livet har verkligen fått en mening.
Varje dag är en gåva tillsammans med mina älsklingar och jag försöker ta vara på dem och ge dem all kärlek jag har! För dem förtjänar det bästa <3
 
Mitt liv är verkligen perfekt och jag har allt jag kan önska mig, och mer därtill.
Jag har världens bästa pojkvän, min bästa vän och livskamrat. Vi har så roligt tillsammans och vardagen med dig är aldrig tråkigt. Jag vet att du alltid finns där och ställer upp för mig.Tack<3. Du får mig att känna mig älskad. Vi har tillsammans skapat det finaste man kan få i livet. Ett barn och världens finaste dotter fick vi<3.  Jag kan inte önska mig mer än så.
Men att vi dessutom bor i ett mysigt hus ute på vischan och har det väldigt fint och en bra bil och med inkomster så vi klarar oss och kan lyxa till det då och då det är det inte alla som har vid 19 års ålder. 
Jag är så himla lycklig. DU är det bästa som hänt mig. För utan dig hade jag inte fått just min lilla Thuva och hon är precis som du det bästa. Ni är mitt allt<3
 
 
Man väljer hur man vill leva sitt liv och jag har till största del mig själv att tacka att tagit mig hit där jag är idag.
 
Man kan vara sur över sin barndom för att man inte haft den bästa. Man kan vara sur på folk som har svikit en man kan vilja hämnas till varje pris. Man kan supa sig genom helgerna eller sitta inne och deppa ihop, man kan älta det som varit. Man ser och hör folk ständigt klaga på sitt liv.

* Det alltid finns dem som har det värre så tänk på det.
* Man väljer ALLTID hur man hanterar saker som händer i livet
* Sluta älta det som varit för ingen kan förändra det förflutna så det är bara onödigt att tänka på det som varit och vara sur arg eller ledsen.
* Förlåt människor som sårat dig. Ge dem en ny chans eller gå vidare utan dem i ditt liv och se det som något positiv för dig själv. Du behöver inte människor som gör/vill dig illa i livet.
* Välj att ha människor som påverkar dig positivt och ger dig något positiv i livet så som glädje.
 
Nu är jag inte den som bestämmer att det är just såhär man ska vara.Men jag vill bara dela med mig om hur jag ändrat mitt liv och hur jag ser på saker och ting IDAG. Det har inte alltid varit så. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0