Här var det tomt

Har faktiskt inte haft tid att sitta vid datorn nästan alls!
I Fredags var vi ju osom sagt till Gävle, För Dennis skulle till sjukan! Skönt att han slapp den där armgrejen!
Käkade på donken gjorde vi och var på biltema. Handlade lite grejer där. Jag glömde ju som vanligt min plånbok hemma...
 
 
Donken bebis . 
 
På kvällen gjorde vi nog inte så mycket? Åkte hem och la oss typ.
Lördan prov gjorde jag cake pops, eftersom vi ska ha de på Thuvas dop. Blev skitgoda men ganska fula ;) Haha, Tog med några till min Pappa, för vi firade honom som fyller år på onsdag! 42 bast!
Thuva och hennes morfar!
 

Thuva och hennes moster
 
Kvällen var jag och Dennis ut och åt, och mamma hade Thuva. Sen åkte vi hem och sov, haha snacka om familjeliv ;)
 
 
Igår var det farsdag<3 Vi tjuvbörjade ju förra söndagen då han fick ett örngott som det stod världens bästa pappa på, och en almanacka som han tjatat om till jobbet!
Igår fick han sovmorgon till 11, och jag och thuva gjorde en present och jordgubbstårta!
Mamma, Peter Amanda och Alex kom förbi och fikade.
Och så gjorde jag biff potatis och sås till middag, då fick vi thomsson och käcken (?) som sällskap! :)
Sen la vi oss ganska tidigt kollade på en unge i minuten och blev sugna på en till ;) Haha!
 
mina <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0