5 November

Hallu, sitter vid köksbordet och tänkte snabblogga och sen busa med min lilla kuse som sitter med sin far och försöker få fyr på en brasa, Lite kallt här inne.
 
 I Morse var vi och kollade på min lillesyster som hade handbollsdag, på vägen hem somnade lillan så hon fick sova ute i vagnen medans jag pysslade lite.
 
Håller på och får spunk på Helsingenet, vi fick fiber i fredags men fortfarande inge tv kanaler, ringt 70 11 gånger och dom säger att dom ska ringa upp men de gör dom aldrig så fått ringt upp varenda gång. besviken (!!!)
Men men det kommer väl igång förr eller senare.
 
Så ikväll blir det Madagaskar 3, så Thuva också kan kika och tycka det är kul ;) 
Haha ne men nu ska jag laga mat som blir köttfärs, färska champinjoner och makaroner. Så enkelt och SÅ gott.
 
Hörs senare eller i morgon.
 
Min skatt 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0