V31

Idag rullar vu bokstavligen in i vecka 31 :) Herregud över 3/4 gjorda!
Hm ja vad ska man säga? Bebbson rör sig kanske lite annorlunda det är inte liiika mycket "hårda" sparkar som gör ont utan mer mysrörelser, och nu kan jag t.o.m ibland känna en hand eller fot och nästan ta tag i den!
Tycker den lill* har legat likadant hela min graviditet så har det ju inte varit men det har känts så.
Alltid legat på höger, och jag har jämt fått kickar på högra revbenen och smällar på blåsan.
Aldrig på vänster sida, ibland skulle de va skönt om den kunde boxas lite på den vänstra så den högra får vila haha :D Men man känner att "den" lever iallafall =)
 
Jag fortsätter väl lägga på mig osm en tjockis.. Finns dock inget jag kan göra åt känns det som för jag äter verkligen inte alls föör mycket! Eller speciellt mycket godis. 
Man känner ibland att det är svårt att andas och att det är tungt åt hjärtat ibland. Blir som en klump i bröstet.
I helgen hade jag även ONDA och återkommande sammandragningar hela tiden, gick nån minut mellan bara i flera timmar. Och igår kändes det som att den la huvudet mellan benen på mig! Haha som att höfterna slets utåt.
Men annars mår jag faktiskt väldigt bra. Jag sover som en gud helt plötsligt? Ända sen ja kom hem i lördags har jag sovit så himla gott! första gången nånsin under hela graviditeten typ. Behöver inte längre upp och kissa på nätterna heller. Skönt!
 
Ja de va väl de :) kommer lite bilder senare som jag tog i morse. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0