v.29

!! Oj oj oj nu har vi kommit en bra bit!!
Jag är i sista trimestern nu! Galet! Tror det är nu jag räknas som höggravid? om inte nästa vecka?
Jag börjar bli mer och mer vätskefylld får märken av ringarna så jag bör nog ta av mig dem snart.

Jag har börjat få "växtvärk" tror jag, i förrgår natt och igår hade jag väldiga smärtor i magen, långt ner och på båda sidorna, typ som mensvärk. Men den ska ju växa ganska mycket mellan v.28 och 32. 

Jag känner av foglossning och ichias till och från beroende på hur ansträngade min dag varit.
Sen så tror jag att jag fått en mini bristning under tutten. Inte säker men isf är den "bara" typ 1cm om ens det.. Även så blir jag väldigt lätt åksjuk nu för tiden.
 
På onsdag ska jag till barnmorskan och mäta, väga och lyssna på hjärtljuden så då får ni en mer uppdatering på hur det ser ut :) Just nu ligger vågen på+9kg.. Omg. 9kg på 9 veckor! 1kg i veckan. Haha tjockis. När jag vägde in mig vägde jag ju 55 och nu väger jag 64. Fast sist jag var hos BM var ju 1månad sen å då vägde jag 63. Så har inte gått upp så mycket denna månad iallafall då e, vilket känns skönt.

Annars så sparkas det på och är mera "bök" där inne, mycket skönare kan jag tycka! mysigare när man känner lill*en gosa runt där inne än få karatesparkar på blåsan och revbenen så man får bita ihop för att inte göra fula miner haha. 

Bild jag la ut igår på Insta. Där ser man verkligen skillnaden.
 

Kommentarer
Postat av: melinda kusinvitamin ;)

Du har en sån söt och jättefin mage! :)

2013-05-05 @ 07:34:27
URL: http://meland.vimedbatn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0