Summan av kardemumman

Hahah ååh har ni tänkt på en sak? När jag bodde hemma och så sa man kanske till mamma när hon skulle handla

"kan inte du köpa hem glass mamma" Eller.. "kan du köpa hem oboy det var så längesen vi hade det",
och så fick man till svar "Nä det är ingen idé att köpa hem de för då äts/dricks det bara upp på en gång",
 
saaay what JAHA va trodde du då? Att du ska köpa hem glass som ska ligga i frysen och frestas till den blir gammal eller? Ahaha åh de är så kul när man tänker på det!
 
Varför jag nu tänkte på det för jag såg en status där en tjej hade skrivit att hon aldrig köper hem glass för killen bara äter upp den :P Så kul eller så är det jag som har tråkigt!


Bara för de ska jag gå och ta en glass nu.. Som min prins har köpt hem.. Till typ mig, jag har ätit kanske 7-8 stycken medans han fått 2 :D Men de gör inge för han, då vet man att man har en alldels supersnäll kille! Haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0