Namn

Hm det här med namn är SÅ svårt! Jag är verkligen inte den som kommer bestämma ett namn redan innan det är fött. Vi har knappt pratat om namn, alltså jag och D.
 
Sist vi pratade om namn var runt vecka 16? Och jag har ungefär 3-4 tjejnamn på lager varav Dennis är okej med 2 av dom har jag för mig :) Har verkligen försökt spånat om ett pojknamn och jääätte många har kommit med förslag på förslag men jag har tyckt alla låtit typ hemska...

Så igår slog ett namn mig! Så jag frågade jag Dennis om ett pojknamn och han lät positiv inte MEEEN ALDRIIIG som alltid annars utan JA de va fint!

Så nu tror jag vi har ett pojknamn å jag älskar det! Nu vill jag nästan att det ska bli en pojk bara så jag får döpa den till det namnet haha ;) Dock finns det ju väldigt mycket rum att hinna ändra sig också!:)

Och det där med mellnnamn får vi nog ta senare. Jag vill iallafall att den ska heta Matilda i mellan namn om det bli en flicka. Om det blir en pojk får den gärna heta Dennis i mellan namn!
Och bebisen kommer få mitt efternamn då Dennis inte har någon speciell anknytning till sitt och det är så himla tråkigt haha, Olsson..
 
Har ni några förslag på namn får ni gärna dela med er!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0