Igår

Igår åkte jag till skolan för att få håret färgat av beccis! Hade inga planer alls på vad jag skulle göra! Så jag tog förslag av läraren o rebecka så kom vi fram till bottenfärg och massa slingor + på dom blev det en nyansering!
Jag blev suuupernöjd! Synd bara att blekning inte tog ett skit på hårförlängningen (konstigt nog)?.
Undrar hur ljust det hade blivit då! Anledning till att jag inte känner igen moig måste nog vara för att det ser ut som att jag har mörkt utväxt istället för grå, haha :D love iit! Kommer nog blekas på mera under sommaren och kanske lägger jag i fler slingor sen.
 
När jag kom hem blev det häng med Dennis o Sebbe en sväng, sen åkte vi hem.
Är typ omöjligt att få på bild eftersom det bara få det att se orange ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0