Go kväll

Trött jag blir när folk inte lyssnar, respekterar eller tar en på allvar. Jag har fan lika mycket att säga till om som du.
Åh less.
 
 

Här hemma blev det våfflor till middag, mumma. Har även hunnit packat och slängt lite saker med hjälp av grabbarna. Skönt.
Just nu ligger jag och funderar på vad jag ska kika på, tänkte göra mig ett glas oboy och nån macka inte för att jag är speciellt hungrig dock! haha men det hade varit gott =)
 
Hoppas på att om vi ska till Stockholm i morgon att jag kan springa in nånstans och shoppa lite.
Behöver en BH och ett par skor till studenten. Så skulle vara skönt att ha det inhandlat =)
Skulle vilja köpa nåt till lillen också<3
 
Säger god natt nu och sov gott, hoppas ni haft en fin dag och får en lika fin i morgon! Kram
Lilla jag för TRE år sen, helt sjukt .. Långt fint hår hade jag också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0