Förlåt för dålig bloggning

Anledning till att det varit dålig bloggning iallafall i helgen är att när man är gravid och har tusen miljoner hormoner som spökar och är så himla överkänslig samtdigigt som man har en pojkvän som kanske inte riktigt alltid förstår så vart vi "osams".
Så jag sov ensam i en lägenhet på byn, sov hemifrån för första gången sen jag och Dennis blev tillsammans tror ja?
Men det var endå skönt.
På lördan var jag med Jeanette i bollnäs på dagen sen umgicks jag med Dennis Mamma och hennes man från 6-7 till klockan 12 på natten då Dennis kom och hämtade mig så åkte vi hem och sov tillsammans. Åh jisses vad jag hade saknat honom..
 
I Söndas så åkte vi på byn en snabbis sen hem och tog det lugnt i soffan.
 
Idag har jag varit i skolan från kl 9, till halv 2 satt jag på en och samma stol och gjorde färdigt alla rester!!
Så jädra skönt alltså!:) 
Sen när jag kom hem tog jag tag i toan ordentligt, usch så himla äckligt, slängde ihop en kladdkaka gjorde jag oxå, å dammsuga å greja. 
Så har jag duscha och gjort fiskpionnar o mos (första gången jag äter sen fredas!!.) förutom en korv och 4-5 mackor. Så det satt FIN FINT kan ja lova :)
 
Nu kom Dennis hem så ska göra en varsin tallrik kladdis med jordgubbar nu! Mumsis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0