Flytt!

Tror inte jag berättat nåt mer om hur det gick med flytt?
Vi har fått iväg huset och får nycklarna till det andra redan i mitten av nästa vecka! Så man kan väl börja packa nu?
Eller det har jag ju redan börjat med men inte så värst mycket! Vill packa allt! och bara dra! Kommer bli så jäkla skönt med nytt, närme Edsbyn, kunna få främmande (nu har ni ingen ursäkt att inte hälsa på oss längre!)
och det kommer bli så jäkla skönt att bara ha 5 minuters resväg hem och inte 20 typ..
 
Ah ja dör va ja längtar!
I morgon ska vi till sthlm och jag antar att vi vill hitta på lite saker i helgen och på måndag är det skolan. Så blir att packa ihop lite idag tror jag! Det jobbigaste är ju helt klart städningen, typ ugnen alla fönster, toan, kylskåpet, BLÄ!
Men det kan vi ta efter vi har flytta för vi behöver inte lämna nycklarna försen den 15!
 
Hoppas tiden springer på nu! :D
Bjussar på en bild på min goding, världens snyggaste, snällaste, roligaste och bästaste kille!
loveyou
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0