...

Har en dålig dag idag IGEN. Känner typ att jag vill packa en väska ta en bil och bara åka härifrån. Ensam. Ta in på typ hotell? Eller åka och hälsa på någon jag inte träffat på ett tag långt bort. Fast ja känner nog ingen som bor så långt bort.. Vill bara stänga av telefon och skita i allt. Är trött på inprincip allt och alla.. och mig själv.
 
Jag tål ingenting och behöver få höra bra saker. För tro mig jag nästan aldrig arg, jag kan bli irriterad och låta sur men jag är väldigt sällan riktigt SUR och om ja är det så går det över på 10 minuter även om jag verkligen har en anledning att vara pissed och vissa frågar men varför är du inte surare? eller argare? Så NÄ känner inte att det är roligt att lägga min lilla energi på att bråka, eller va sur, arg, eller säga dumma saker..
 
Jag orkar inte att folk bråkar med mig om ingenting. Eller säger taskiga saker när jag verkligen vet att jag gör/gjort mitt allra yttersta för den personen. Svårt att förklara hur jag känner eller menar. Är trött bara.
 
Trött på att ingen närstående ens försöker förstå eller bry sig.
Ja JAG gnäller när jag gått en mil och fått blåser under fötterna, ryggen värker som ett cp, och jag svettas som en gris.
JA de var mitt val och ingen annans men för det så måste jag få "klaga".
Ja JAG gnäller om jag tycker du kör för fort för jag blir lätt åksjuk.
Ja jag gnäller för att jag har ont i ryggen, väger 10KG mer än jag brukar och känner mig så jävla tung, fet och ful hela tiden och i alla kläder.
 
Vi kan HEMSKT gärna byta ett tag bara så att ni kanske kan förståå mig liiiite jag gör mitt allra yttersta varenda dag för att hålla en god min men endå ska jag behöva höra det ena och de andra. Jag orkar ba inte?
 
Knäpp av öronen om ni inte orkar lyssna? Eller ha inte nå med mig att göra? Jag känner mig redan ensammat i världen så jag klarar mig utan er som varken försöker eller tar hänsyn till mig.

Att vara gravid är verkligen ingen dans på rosor samtidigt som det är sååå värt varenda sekund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0