Dålig Bloggning!

Fy vilken dålig bloggning men jag har knappt suttit vid datan..
 
Tänkte informera lite om hur det gick hos barnmorskan i onsdags! Älsk var ju också med :)
Tog inga prover denna gång, tråkigt nog? Haha jag vill ju veta hur det ligger till, men aja hon sa att hon egentligen tar för mycket som det är (?)
 
V24 (23+6): Vikt: 63kg, Hb:107, Fosterljud: 150 SF: 21
V29 (28+6): Vikt: 65kg, Hb: 111, Fosterljud 140 SF:25
V31 (30+6) Vikt: 67kg,  Hb: -  Fosterljud, 135 SF: 29
 
Kändes så himla bra när hon mätte SF måttet och jag hade haft en REJÄL växtspurt, förra gången låg jag liksom precis på gränsen att ens vara i kurvan, och denna gång låg jag över det normala! Så det kändes bra. 4 cm på två veckor! Har dock inte märkts så mycket tycker jag? Alltså jag har inte märkt det själv.
 
Fosterljud var ju olika hela tiden när hon puttade till den så gick den upp mot 149, så jag tror den sov när hon valde att ta 135.
Hon kände även om den låg med huvudet neråt och det gjorde den! Fanns dock fortfarande plats för den att röra sig så den har inte fixerat sig ännu.

& Ja sammanlagt har jag gått upp 12kg.. Jag hoppas på att det inte blir så mycket mer än 15-16 men blire det så är de väl så!
 
Alltid lika kul att gå till BM iaf :) Har fått första tiden till föräldakursen också, 4 juni, sen varje tisdag i hela juni :)
Ska bli skoj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0