Barnmorskan

Var ju som sagt hos BM idag.
När jag var där sist:
V24 (23+6): Vikt: 63kg, Hb:107, Fosterljud: 150 SF: 21
Denna gång:
V29(28+6):  Vikt: 65kg, Hb: 111, Fosterljud 140 SF:25
 
Så ja viktökning +3 kg...
Järnvärde har ökat liite! (Y)
och ja fosterljudet låg lite längre denna gång. Annars såg väl allt bra ut.
Jag tycker det låter lite med 25 i 29 fulla veckor.. Speciellt då jag googlar. Men ´huvudsaken man följer sin egna kurva och hon var inte oroolig så vi får väl se hur det ser ut nästa gång :)
 
Dagens kagge
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tror det blir en tjej ja :D

2013-05-08 @ 17:01:22
URL: http://Zofiesblogg.blogg.se
Postat av: Carro

Tror du?:D åh tycker de är så roligt när folk säger vad dom "tror" de blir :D Dennis tror oxå på tjej! Jag vet faktiskt inte vad jag tror =) har ingen speciell "känsla" och det spelar faktiskt ingen roll va de blir heller =) Vet ni va ska få? Har uppfattat det som att ni inte vet men att ni kallar den för "sverre" tror du att du får en pojke?!:)

2013-05-08 @ 20:53:42
Postat av: Sofie

Spännande att vänta på att få veta men ändå vill man veta nu :) Jag tror vi får en kille men vet inte heller men Patrik tror på tjej så han heter Sverre just nu de har han gjort sen första dagen ;) Snart är de dax för oss inte så länge kvar ändå :)

2013-05-08 @ 23:21:32
URL: http://zofiesblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0