A Bad Day

Har en riktigt dålig dag i dag känner jag. Från jag satte mig på bussen i morse har allting bara varit en pina.
Gjorde det jag skulle i skolan. Känner mig för övrigt ensammast nånsin där.. Speciellt utan Rebecka!
 
Sen när vi skulle hem så var de buss från ockelbo som gällde = ännu mera sittandes och ännu mera åksjuka.
Har suttit typ 9h? idag? och det gör så fruktansvärt jävla ont i ryggen och svanskotan, och när jag inte suttit har jag gått och gå med den där jävla skolväskan som väger 1ton med ryggen gör att man bara vill gråta.
 
När vi väl hade kommit fram till station i Bnäs gick jag in på toan och satte mig och försökte samla mig för jag kände hur tårarna brann.
 
Dennis kunde inte åka ifrån jobbet heller så ja fick sitta/gå på byn i nästan 1h.. På det så har jag inte ätit nå mat under hela dagen. PÅ det så får ja sitta i bilen å vänta 20 min när han väl kommer. Sen tar de 20 min att åka hem oxå..
 
Ja jag är skapligt less inte på nån speciell men på världen. Känner mig ensammast i världen som att ingen bryr sig om mig hur jag mår eller nånting. Ingen förstår hur kroppen värker och hur slut man blir i huvudet och när blodsockret är på 0. 
 
Nää fy ingen lust att gö nånting mer idag. Fick göra mig min egen mat och trodde jag skulle svimma på kuppen. Nä nu tar mina sura miner och onda kropp och lägger kudden över huvve och hoppas på att i morgon är en bättre dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0