3 Maj

Wow! Igår hade jag besöksrekord på bloggen tror jag =) Måste vart för min kära faster länkade på sin facebook ;)
Haha mindre kul att ni bara fick bajs att läsa kanske?
 
Idag är verkligen en bättre dag HOPPAS jag det känns så iallafall! Ha redan hunnit slängt i en tvätt, städat vardagsrummet, tagit av sängkläderna och hängt ut täckena på vädring + dammsugit :) DUKTIGT!
 
Nu sitter jag och avnjuter en frukost. Kände att jag behövde nåt i mig för att kunna fortsätta :) Fast blir väl kvar här ett tag också antar jag.
 
Jahopp! Fredag idag då, kändes som söndag i onsdags och måndag igår, så får se om de blir rätt i huvudet idag då istället.
 
Har inga speciella planer för dagen men i morgon har Dennis lovat mig Rättviksmarknad trorts att jag är P-a-n-k så är det kul att få hitta på nåt!
 
Ha en fin fredag alla så hörs vi =)
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0