21 MAJ

Åhh vad irriterad jag blir på mig själv, VARFÖR har man jämt så höga förväntningar och hoppas så himla himla mycket? Jag vet ju t.o.m själv att jag kommer bryta ihop om det inte blir som jag vill, och väntan är OLIDLIG, snälla gode gud gör så att detta går hem...... Hatar att jag har sån vilja och envishet ibland.. Men sån är jag och det är en jobbig egenskap. Oftast.
 
 
Jaja, blir det inte som ja tänkt tänker jag dra täcke över huvudet tills det löser sig av sig självt. Typ. Fast ne..
Eller jag tänker göra det idag iallafall, inte lust med nåt vill bara få reda på om vi får komma härifrån redan denna helg eller om vi måste vänta äääännu en månad, eller kanske ännu fler....
 
 
Vi hörs när ja är på bättre humör hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0