20 MAJ

och grattis på namnsdagen mig själv! (Carolina!) :)
 
Klockan ringde 0515 i morse, det första jag märker när jag reser mig upp är hur ont i kroppen och huvudet jag har + nackspärr går upp endå och börjar klä på mig och känner hur illamåendet kommer, Dennis går på toa och jag står och ska dricka vatten i köket, så spyr ja i vasken, bara sådär. Som en fyllespya när man druckit för mycket! Grönt slem/vatten som forsa, FRÄSHIGT i know.. Så då bestämde jag mig för att stanna hemma.
 
Gick och la mig igen och sov till 9. Sen dess har jag sprungit på toan till och från och känner mig alldels utmattad och konstig i kropp och huvud. Händerna skakar som ett asplöv och det känns som all min styrka är bortblåst.
 
Men TROTS det så läre jag städa här hemma. Ordentligt. Då det kommer folk och kikar på huset idag!
Hoppas verkligen vi kan få det uthyrt redan denna månad. VORE DRÖMMEN kan jag lova.
 
Om jag håller på och går under för att städa huset lite så kan man ju undra om jag överlever en flytt.. Haha jodå.. Får nog ta lite hjälp denna gången bara. När vi flytta hit så gjorde jag och dennis allt själv. Men det går nog inte denna gången då jag egentligen inte får bära.
 
Men nu ska jag typ vila lite till och fortsätta.. om 3h kommer min hjälte hem, längtar så ja tror ja dööör, då kommer allt kännas 108892343 gånger bättre på 1 sekund. Vad vore jag utan mitt hjärta? Du är bäst.
 
En bild på kaggen från igår som älsk tog
Tycker jag ser ganska liten ut ändå för att vara i v31, och 32 på torsdag! Jisses
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

määän så liten mage =)

2013-05-20 @ 22:00:44
URL: http://zofiesblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0