17 MAJ 2013

Är det inte typ norges nationaldag idag? tänkte på de när ja skrev rubriken :D
God förmiddag förresten :D
Klev upp med bebbe idag och åkte med honom ner till jobbet och tog bilen hem!
Gjorde mannagrynsgröt och skrev klart den där jäkla projektrapporten! Så jäkla skönt å ha de typ gjort!
 
Får väl se om ja får fixa till lite men de blev ju endå 11 sidor så ja hoppas det räcker.
Har även hunnit dammsuga och vikt tvätt. Samtidigt som jag lyssnar på P3 så bra!

Älskar vårat fina ställe. Bilden är tagen från om man sitter vid utemöblerna.
 
Igår kom Dennis och Sebbe och hämtade mig så åkte vi till min mamma och hämtade matta och lite utemöbler, 2 kromstolar, och 2 trästolar och 1 träbord, trästolarna va visst typ bara att kasta. Åh gud vad jag vill ha en riktig uteplats. Med utemöbler, parasoll.....
Vi måste verkligen få det fixat  innan min student. För jag hade tänkt att jag o dennis bara skulle dra och äta nånstans men de gör vi ju typ varje dag? och eftersom jag inte kan fira med alkohol vill jag väl fira med familjen... Känns som ja kanske gör det "större" än va de är, samtidigt som vissa ska fira till det mycket mer..
 
Jag vill typ grilla och fika här hemma på kvällen om det är fint väder.. Det är väl inte så mycket begärt? Eller?
 
Aja nu har vi iallafall nån stol här hemma att sitta på så längen!
Käkade på Pelles gjorde vi och sen va vi tvungen att släppa av Sebbe och åka hem för vi hitta massa spindlar i bilen och jag satt bak med spindlarna (som var på utemöblerna) och dom 2 var minst lika rädd om inte mer!! HAHHA så vi åkte hem och kastade ur sakerna ur bilen och chillade inne resten av kvällen.
 
Det var en bra dag igår<3
 
Jag igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0