Vikt och Bristningar

Det som har varit jobbigt bara av att tanken på att vara Gravid när det gäller mig är vikt och min kropp.
Jag vet att jag har alla förutsättningar för att komma i form efteråt och att min kropp inte kommer ha lika stor betydelse för mig som det alltid tidigare varit.
Sen 7:an har jag vägt mellan 50-55 aldrig över det. Så min vikt har varit oerhört stadig och jämn och jag har varit riktigt nöjd med den. När jag skrev in mig i vecka 12 vägde jag 55,0 med kläder på då sen så är jag 171 cm lång.
 
Nu är jag snart i vecka 24 och har just passerat 60 (!) Det är OK med mig, man ska gå upp mellan 12-17 kg, vissa går upp mer andra mindre, vissa i fett vissa i vätska osv.
 
Jag tänker inte lägga så mycket panik på vågen utan njuta och ta tag i det senare =) Finns ju inget jag kan göra åt det iallafall? Huvudsaken är att bebben har det bra och trivs där inne <3
 
Och sen över bristningar så har jag aldrig haft såna och har inte fått ännu! Peppar peppar. Men det kommer ju FÖRmodligen med tanke på hur smal jag faktiskt var innan. Men det gör inte heller nåt, bara det inte blir HELA magen men det tror jag inte heller!
 
Sen vet jag dom som får på tuttarna också och nej det har jag inte heller fått trots att dem har blivit rejält mycket större, haha.
 
Inte värt man lägger ut någon mer naknare bild för då blir det väl kalabalik, trots att det är minst samma sak som en bikinibild? Och mitt kära 4 pack är ett minne blott! hihi men man är mycket mysigare nu tycker jag :D
Bilden kanske överdriver lite för sådär sen den inte ut jämnt :P haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0