Studentklänning DILEMMA

 
Tycker alla som läser min blogg kan ta en minut och hjälpa mig nu!
Vad tusan ska man ha för klänning på studenten när man är tjockis? (om ja nu blir med)
 
Har länge velat ha en simpel långklänning tight, med en fin färg,
Men är det kanske finare med en pösig? Isånnafall nertill så att det sitter tight vid tuttarna liksom och flyger ut vid magen typ? Men känns som att man kommer se ÄNNU större ut då.
 
För kort klänning kan man väl inte ha?
Åh .. Blir att ta en runda på alla affärer ja kan hitta sen i Gävle/Bollnäs för att prova alla klänningar jag kan hitta.
Vad skulle ni välja? Kort, lång? Tight, Pösig? Färgglad, enfärgad?
Snälla kommentera å hjälp mig!
 

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag tycker något liknande som den svarta fast vit kanske, tror det skulle passa bra till magen! Plus att det alltid är snyggt med långklänning! :)

2013-03-24 @ 18:14:24
URL: http://nattstad.se/bellarolfsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0