Kväll, Redan?

Hämtade upp babe när han sluta så åkte vi hem och gjorde mat. SUPERgott blev det och båda hamna i matkoma. Kändes som magen skulle sprängas. Låg kvar i soffan ett tag efteråt!
 
Sen satte jag igång med hårfärning, räckte inte till hela håret men det känns redan suuuper bra, mörkt passar verkligen mitt utseende och mina ögon framför allt bäst.
 
Har även tryckt i mig lite mer sockerkaka och en chokladboll, 2 sek före klagade jag på hur tjock jag blivit =(
Aja kan inte göra så mycket åt det. Tycker inte jag äter överdrivet mycket om dagarna. Faktiskt.
 
I morgon blir det nog ingen bloggning men jag har tidsinställt ett inlägg iallafall! För i morgon går jag in i ny vecka! TJOHO! Älskar torsdagar =)
 
Ha en mysig kväll hörreni <3
 
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0