Inte alltid är livet på topp

Idag har varit en mindre bra dag. Sitter hemma i sängen nu, kom precis hem. Usch hatar att vara ledsen.
Men jag vet att det går över, och jag vet också att jag har så himla mycket mer att vara glad för! Behöver bara kika ner på magen och så kommer det en spark och så är leendet, lyckan och den varma känslan i kroppen där<3
 
Borde inte ta skit jag verkligen inte förtjänar... Men ibland tar man ju åt sig endå.
Har mått illa hela dagen och kämpat för att hålla "spyan" inne, men nu när vi åkte hem så kom den upp. Usch blodblandat med magsaft. Fräsht..

Aja nu har jag fått nog för fullt folk.. Okänsliga människor.. Långa kvällar.. Och ja den här dagen glömmer jag mer än gärna.
 
Nu tänker jag lägga mig och hoppas på att jag får vakna till vanliga glada Carro! Hädanefter ska jag sätta mig och bebben i FÖRSTA HAND, för det är bebben som är viktigast nu och inget annat<3. Tur att man inte är helt ensam längre. Har ju världens sötast sak med mig vart jag än går. Bättre än så kan det ju inte bli<3
 
Nu avslutar jag deetta depp inlägg.. Men som sagt alla har dåliga dagar. Eller andra kan göra så att de blir en dålig dag. Men slut med det nu!
 
God natt och sov gott, var rädd och snäll mot varann! Man vet aldrig vad som väntar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0