Helgen

Helgen som var, va faktiskt riktigt bra! Förutom att den började lite halvkasst dock men det gör inget.
 
På fredagen åkte jag till skolan för att träffa min bästaste mentor Johanna<3. Tog 12 tåget hem och Dennis hämtade upp mig hos min mor, så åkte vi och kollade på en lägenhet, en 3A. Den va superfin och allting, men som sagt vi bor i hus nu och Dennis har ingen lust att sätta sig i en lägenhet, vilket jag förstår och jag känner egentligen likadant förutom att det skulle vara skönt för mig i sommar med lillen att ha nära till byn, buss affärer, osv när vi bara har en bil.
 
Efter det åkte vi hem och vid 10 så kom Sebbe och Robert från sthlm så åkte ner på byn, jag gick på en fest och Dennis gick upp till Robert, låg typ bröve varanndra. Sen gick jag dit å va lite folk där och dom drack osv, vi åkte iväg och eldade och sen hem vid typ 1-2?
 
På lördagen så åkte vi ner och käkade på bolaget, jag dennis sebbe och robert sen hem till sebbes mor och kollade på bandyn som vi för övrigt förlorade :/ trist, men dom spelade kasst den matchen.
 
Alla började dricka utom jag då, drog på fest och hade det fakitskt trevligt, jag och babe åkte hem vid 3 på natten.
 
På söndagen blev det FISKE!!!! Som ja längtat så himla kul de är mysigt och ja allt.
Älskar att sitta på isen och känna solens strålar, med en brasa, lite körv och ett pimpelspö i hann!
Åh. I helgen blir det samma visa igen fast med annato folk. LÄNGTAR =)
Världens finaste!
Här frös sötnosan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0