Hej Sommartid

Justjaa inatt ställs klockan om, FYFAN jag som redan ska upp vid 5:( Betyder att ja får sova ännu en timme mindre så man kan ju egentligen säga att klockan är kvart i sju nu, måste alltså duscha och lägga mig typ nu..
 
 
Åkte till voxna idag till min käre far och hämtade paketavin, och jädrans vad nöjd jag är med sänghimmel, SUPERfin. Nu längtar jag ihjäl mig efter sängen så vi kan ställa upp den och hänga upp sänghimmeln<3
 
En sak som är oerhört jobbig med att vara jag är att om jag får för mig nåt,
kan vara färga håret, köpa nåting, ändra nånting eller vad som helst så måste det ske nyss, nu, på en gång ...
 
Frustrerande! 
Aja nu ska jag hoppa in i duschen, raka benen, smörja hela kroppen sen i mys kläderna och kanske kika på en film i soffan för en gångs skull!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0