Halfway

Eftersom jag är halvvägs nu och det enda vi har i bebis väg är en Bilstol som vi fick av min faster (tack bästa!!<3) En body och ett par byxor.
 
Börjar känna mig LITE stressad?!
Barnvagn, skötbord, kläder, babysitter, spjälsäng, handdukar, maddrasser, jadu ja vet knappt själv va de är för nå allt man behöver.
 
Kollat blocket lite för jag är inte en  sån som MÅSTE ha allt sprillans nytt, (som en heel deel andra är). Visst skulle vi kunna ta oss råd. Men jag känner inte det behovet, Det finns fina begagnade saker med till ett så himla mycket bättre pris och duger minst lika bra.

Såå i morgon åker jag och bästa svärmor och kollar på en  vagn i Gävle.
Båda 2 är helt såld på den och tycker den är svin frän ;)
Känns som att svart eller brun eller beige eller vit, går helt bort då det känns så himla tråkigt.


Om jag vill ha den så får vi den utav henne (svärmor) <3. Så himla glad att jag har en så bra svärmor (på alla plan)
 
speciellt när man inte har en egen moderfigur i sitt liv..
Vad tycker ni ris eller ros?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0