Håår

Fyfan va ja är trött på mitt hååår! Kan aldrig bestämma mig hur jag ska ha det. Har inte färgat det förutom en omgång med lite slingor, på 3 månader så det ser riktigt dassigt ut.
 
Tänkte spara ut min hårfärg men jag tror inte jag orkar. Trött på att alltid se "ful" ut. Som jag faktiskt tycker jag gör jämnt nu när håret aldrig ser OK ut. Sen så tycker jag det är fräschare när det är nyfärgat och så känns det längre! hehe
så idag åker jag nog och köper mig en hårfärg.. Det kan jag väl få va värd!

lite svårt å få på bild hur ILLA det faktiskt är. Även om de ser hemskt ut nu så äre ännu värre i verkligheten! Lovar haha hela botten är svinljus... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0