4 Mars

Igår hade jag och babe en riktig utflykt. I lördags gav vår älskade jetta upp. Efter att ha kämpat i 5 månader. Ni som har åkt den eller HÖRT den vet vad jag menar.
 
Så igår åkte vi till Gävle för att kolla på 2 bilar, 2 passater, För vi har vela haft det, combi går hur långt som helst, och billig att åka i.
 
Dom var ganska lika årsmodell -99 den ena va gul och den andra silver och kosta lika mycket.
Kolla på den gula först å bestämde oss för att vi vela ha den om inte den andra hade nå mer positivt och det hade den så det fick bli den. Och JAG fick köra den hem! Snäll pojkis man har =)
 
Lägger upp en bild sen för jag har ingen nu :)
 
Men kan ju slänga upp en bild på dagens kagge istället
v20, 19+4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0