27 Mars

HEEJ :)
Visst blir man allt på strålande humör av de här underbara vädret?!:D Åkte med babe ner i morse sen till mamma sen hem =) Har gjort en sockerkaka och 30 chokladbollar nu på morgon! Så nu sitter jag och jäser i soffan med ett glas påskmust och en bit saftig sockerkaka =)
 
Mår inte helt hundra idag heller känner jag, känns som jag ska spy hela tiden. Vet icke varför, hjärtat var inte riktigt frisk han heller<3 
 
Ikväll hoppas jag på att vi bara blir hemma! Korvstroganoff och makaroner ska det då bli till middag. Längtar. Så himla gott.
Imorgon är det religion på morgon på skolan som gäller sen ska vi på kalas hos Dennis storesyster som fyller år, ooch sen är det LOV! Och en lååånghelg tillsammans med min favvo!
 
Åh så bra livet är :D haha ha en bra dag allehop!
fräsching... hahah not

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0